niedziela, 24 września 2017

Współpraca z BeVege- paczka stworzona dla wegan


Ostatnimi czasy praktycznie zupełnie straciłam chęć do czegokolwiek. Podejrzewam, że wszystkiemu winna była jesień, ze swoją zmienną pogodą, nieustannymi deszczami i przenikliwym chłodem, który skutecznie odwlekał moje wyjścia spod kołdry. Tak nie mogło być, czułam się jak "ciepła kluska", bez dwóch zdań potrzebowałam jakiegoś "mocnego kopa". Czasami mam wrażenie, że myśląc o czymś ściągamy jakieś szczególne fale, bo właśnie wtedy napisała do mnie Junior Community Manager, która przygotowywała kampanię wraz z marką BeVege. Otrzymanie propozycji udziału, dostarczyło mi silnej dawki motywacji. I tak oto w moim domu znalazła się paczka wypełniona wegańskimi pysznościami, wzbogacona o małą niespodziankę :).

Z marką BeVege nie miałam jeszcze bezpośrednio do czynienia. Firma ostatnimi czasy poszerzyła swoją ofertę o produkty wegańskie, co jest z pewnością ogromnym krokiem na przód. Pod ich marką znajdziemy gotowe produkty typu: kiełbaski, parówki, pasty i pasztety, idealne dla tych, którzy poszukują zastępstwa dla ich mięsnych odpowiedników.
A oto, co znalazło się w mojej paczce:






Produkty te kupicie w Auchan, E.Leclerc, Intermarche, Simply Market i Selgros Cash&Carry. Ich ogromnym atutem jest zawartość białka grochu (czym też słusznie szczyci się firma), które dzięki optymalnemu profilowi aminokwasów zapewnia doskonałe wartości odżywcze. W produktach BeVege nie znajdziemy zbędnych polepszaczy, dodanych fosforanów, glutaminianu monosodowego, czy barwników, co na pewno czyni je wartymi uwagi. Większość jest także bezglutenowych! Już wkrótce na blogu pojawią się moje autorskie przepisy z wykorzystaniem tych wegańskich produktów, zachęcam do śledzenia! :)

Ale to jeszcze nie koniec! Chciałam się jeszcze pochwalić niespodzianką, jaką otrzymałam w swojej paczce, jak Wam się podoba? Ja jestem pozytywnie zaskoczona. :)


#GotujzBevege #BeVege #BądźWege
BeVege



35 komentarzy:

  1. Gratuluję współpracy i wyróżnienia ;)
    Miła niespodzianka i jaka praktyczna :)

    Miłej niedzieli :)

    PS Jak tam nauka języka chińskiego? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 谢谢你 <3 (à propos chińskiego :D)
      Nauka języka idzie mi dosyć dobrze, zapewne dlatego, że fascynuje się kulturą wschodnią. Nie sprawia mi ona trudności, a wręcz przyjemność. :))
      Także życzę miłej niedzieli :), u mnie jest dość pracowicie jak na razie, ale niestety tak czasem bywa w liceum.
      Pozdrawiam :))

      Usuń
  2. Naprawdę wspaniale się te paróweczki prezentują.
    Na pewno super-smaczne, odpowiednia porcyjka.
    To mi się podoba.
    Sama jestem na diecie niemalże w 100% wegańskiej.
    Pozdrowionka niedzielne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie trzymam niemal 100% dietę wegańską, grzybowe i warzywne kiełbaski już próbowałam i muszę przyznać, że nie zawiodły mnie smakiem :))
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja je dopiero testuje, ale jak na razie moje wrażenia są pozytywne :)

      Usuń
  4. eh nie martw się! i mnie dopadło to jesiennie "nicniechcenie" najchętniej przespałabym cały ten jesienny czas!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już na szczęście dzięki "paczce pełnej motywacji" mam więcej energii, ale to prawda, jesień bywa straszna :/

      Usuń
  5. nie jestem weganką, ani nawet wegetarianką, ale lubię poznawać nowe smaki i chetnie bym spróbowała jak smakują takie produkty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie zachęcam, są naprawdę warte uwagi :))

      Usuń
  6. Jadłam inne produkty i część mi smakowała ;)
    A spośród tych najbardziej podoba mi się pasta pomidorowo paprykowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ma bardzo ciekawy smak, idealnie pasuje na kanapki lub jako farsz :)

      Usuń
  7. Amazing post dear, I like it a lot! :-*
    Would you like to follow me back, I'm following you on GFC? We can become a good blog friends. <3
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, I looked at your blog and I think it's amazing too :))

      Usuń
  8. Bardzo fajne produkty :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/powiew-jesieni-kapelusz-i-szary-sweter.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie jadłam tych produktów, ale chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie widziałam do tej pory produktów tej marki, ale na pewno rozejrzę się za nimi, gdy tylko będę w Auchan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Zachęcam, produkty dobrze sprawdzają się jako szybkie danie, ale można je także wykorzystać do bardziej ambitnych przepisów, które już niedługo się pojawią :))

      Usuń
    2. Czekam w takim razie na przepisy :)

      Usuń
  11. Miałam okazję jeść te klasyczne vege parówki. Nie zrobiły na mnie wrażenia, ale z ketchupem lub musztarda są do przejścia :) Teraz mam zamiar spróbować tych smakowych. Mam nadzieję, że te mi posmakują :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbowałam już wszystkich i najlepsze według mnie są warzywne :)

      Usuń
  12. Dla osób będących na diecie wege super sprawa. Dla mnie chyba byłyby to ciężkie produkty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, każdy lubi co innego, jednak warto przetestować wszystko na własnej skórze :D

      Usuń
  13. gratulacje wspołpracy! :D te parówki to bym z chęcią zjadła na sniadank :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten pasztet z chęcią byśmy spróbowały :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam go jako farsz do pasztecików, spełnił swoje zadanie na medal, przepis już niebawem :))

      Usuń
  15. Choć jestem mięsożercą, chętnie spróbowałabym takich pyszności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! To, że wegańskie nie oznacza, że wykluczone dla osób na diecie mięsnej :)

      Usuń
  16. Nigdy nie słyszałam o tej firmie. A przyprawy wyglądają super :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Są świetne, bardzo trafiony upominek ;)
    A na firmę warto zwrócić uwagę, ich produkty są naprawdę smaczne :)

    OdpowiedzUsuń