środa, 30 sierpnia 2017

Kokosowo-orzechowe pralinki-serca z kawałkami czekolady


Dzisiaj złapało mnie "słodkie szaleństwo", a ponieważ dzięki paczce od alfa-koszyka, moja szafka jest wypełniona różnymi smakołykami, nie mogłam przepuścić takiej okazji. Więc w przypływie weny, tradycyjnie chwyciłam za blender (mam wrażenie, że stał się moim niezbędnikiem) i sięgnęłam do "szafki istnej rozkoszy" (wiem co mówię, tutaj możecie przeczytać, jakie produkty otrzymałam). Dzisiaj w roli głównej krem z prażonych orzechów laskowych w towarzystwie pasty kokosowej bio i czekolady 101% raw bio. Zabójcze połączenie. Szczerze muszę przyznać, że produkty rozprowadzane przez alfa-koszyk imponują mi swoją jakością i smakiem, zwłaszcza w stosunku do ich ceny. Fakt, nie są one tanie, ale w porównaniu do innych sklepów internetowych, alfa-koszyk oferuje naprawdę przystępne ceny. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, z czystym sumieniem mogę polecić je każdemu z Was. Nie będę jednak już owijać w bawełnę, zapraszam do przepisu!

Składniki:

Przygotowanie:

  1. Zblenduj pastę kokosową z kremem z prażonych orzechów, syropem daktylowym i cynamonem.
  2. Czekoladę pokrój na drobne kawałki lub zetrzyj na tarce, następnie wymieszaj z całością.
  3. Gotową masę przelej do silikonowych foremek i włóż do zamrażalki najlepiej na całą noc.
  4. Po zamarznięciu pralinki będą gotowe. Tylko nie zjedzcie wszystkich na raz, smacznego! :)


Z dziećmi i dla dzieci 2017 Letnie ochłodzenie

39 komentarzy:

  1. Wyglądają przeuroczo. Ten serio daktylowy trochę mnie kusi. Wydaje się idealnym zamiennikiem cukru w deserach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, to świetny zamiennik cukru, niektóre źródła donoszą, że jest zdrowszy nawet od miodu. Zawiera naturalne cukry proste, a także witaminy A, C, B1, B2, i PP, potas, żelazo, magnez i fosfor. To prawdziwa słodka skarbnica zdrowia :)

      Usuń
  2. bardzo lubię takie domowe słodkości:)
    pysznie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam domowe słodkości, a te pralinki są moimi nowymi ulubionymi :)

      Usuń
  3. Te foremki są po prostu cudne :) A przepis wydaje się być przyjazny początkującym, więc pewnie wypróbuję :D

    http://herbacere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, jest bardzo prosty, wystarczy tylko połączyć składniki, warto wypróbować :)

      Usuń
  4. Dziękuję za udział w akcji kulinarnej.
    https://zdrowoipysznienatalerzubykatarzynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Takich jeszcze nie próbowałam, ale bardzo chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli to smakuje tak bosko jak wygląda, to robię w ciemno:)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smakuje nawet lepiej niż wygląda, mogę poręczyć :)

      Usuń
  7. Ale pysznie wyglądają! Jeśli tak samo smakują, to zjadłabym wszystkie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale Cię rozumiem, ja zjadłam już wszystkie co do jednej :D

      Usuń
  8. Świetne! Wyglądają naprawdę pysznie.
    Kokosowo-orzechowa uczta.
    Fajny pomysł.
    Pozdrowionka serdeczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie się prezentują, idealne na walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, to bardzo dobry pomysł na prezent dla ukochanej/ukochanego, ale także dla przyjaciółki/przyjaciela, czyli po prostu osoby na której nam zależy :)

      Usuń
  10. Pięknie wyszły!
    Jeśli smakuja w połowie tak dobrze, jak wygladaja, to musza być prawdziwym hitem...
    :)

    Dziękujeę za udział w akcji 'Dla dzieci' na Mikserze.
    Kasia
    www.lejdi-of-the-house.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam w domu pasty kokosowej :) Mąkę tak, ale nie pastę. Wyglądają uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasta od alfa-koszyka jest moją pierwszą pastą kokosową, ale już wiem, że będzie jednym z moich "niezbędników" :)

      Usuń
  12. Same pyszne składniki, więc musiało wyjść cudo ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze i bardzo apetyczne pralinki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O matko, wyglądają słodko i pewnie słodkie są! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ma to jak domowe słodycze :) Szczególnie takie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, masło z orzechów laskowych + pasta kokosowa to uzależnienie :D

      Usuń
  16. Już czujemy jak się rozpływają w ustach <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądają cudnie *.* Oj, porwałabym wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Też kiedyś robiłam podobne pralinki. Musze wypróbować Twoj przepis :)
    www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń